Total Pageviews

Sunday 11 March 2012

TESTIMONI SMART COCO A+


Salam 1 Malaysia. Alhamdulillah, saya bersyukur kepada Allah berkat doa ibu bapa, usahanya dan amalan minuman SmartCoco A+ sebagai minuman harian, anak saya Berjaya mendapat 9A straight SPM 2010.
Pn Zaleha, Kluang.

Assalamualaikum wrb. wbt, saya Puan Ani. Saya mempunyai lima orang anak. Anak-anak saya memang mengamalkan pemakanan SmartCoco A+ sejak 2009 lagi. Saya mendapat tahu banyak khasiat yang tersirat di sebalik SmartCoco A+ menerusi Radio IKIM, kerana saya memang peminat setia Radio IKIM. Anak pertama dan kedua saya telahpun bekerja dan tiga orang lagi masih bersekolah (termasuk dua orang tinggal di asrama). Setiap hari saya menyediakan minuman SmartCoco A+ kepada mereka sebagai minuman rutin harian menggantikan minuman lain. Manakala untuk dua orang anak saya (anak ketiga dan keempat) dibekalkan dengan SmartCoco A+ bagi kegunaannya semasa di asrama sebagai usaha dan ikhtiar kami demi kejayaan mereka bagi menghadapi peperiksaan SPM dan PMR. Alhamdulillah saya amat berpuas hati dengan apa yang saya belanjakan, di mana anak pertama dan kedua saya yang bekerja kini tidak lagi berasa letih dan lesu setiap kali pulang kerja. Sebaliknya mereka kelihatan sentiasa segar dan cergas sepanjang hari.Saya berasa amat gembira dengan berita mengejutkan, di mana anak ketiga saya telah mendapat keputusan 10A, 1B dalam peperiksaan SPM 2010 yang lalu dan kini telah melanjutkan pelajarannya dalam bidang Undang-Undang Syariah di Universiti Islam Sains Malaysia (USIM). Manakala anak keempat saya telah mendapat keputusan cemerlang 9A+ dalam PMR 2011 yang telah diumumkan baru-baru ini. Saya juga turut berbangga kerana anak bongsu saya yang baru di tahun dua (2) telah lulus cemerlang dalam peperiksaan akhir Sekolah Rendah Agama KAFA dengan mendapat pangkat A dalam kesemua 11 mata pelajaran. Di samping kejayaan mereka dalam pelajaran, mereka turut menunjukkan sikap rajin dan akhlak yang baik serta tidak pernah meninggalkan solat-solat sunat di waktu malam. Terima kasih kepada pengusaha dan pengasas produk smartcoco A+ kerana telah membantu kejayaan anak-anak saya. Wassalam.

Pn Ani, Cheras.

No comments:

Post a Comment